30 december

Godmorgon!

Idag fyller min kära moster Jeanette 27år! GRATTIS!
Moster står brevid mig

Igår efter träningen följde jag med Lisa hem. Vi åt tårta och chips, mums! Vi skulle kolla Bert men det blev nog mest prat..men det gör ju inget för det var ju väldigt trevligt :D När jag kom hem kollade jag lite på Mama mia sen somnade jag gott.

Idag ska jag med min kusin Filip till Skärholmen och handla det sista inför nyår som är imorn! Nyår kommer förresten förhoppningsvis bli super bra..Först ska jag äta middag och ha det trevligt med mina tjejer + killarna som vi var mycket med innan och under sommaren :) Sen senare tar jag tåget till Douglas och firar tolvslaget med honom och hans vänner, låter bra va?! Jag tycker det iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0