4 december , två veckor kvar till jullovet!

God morgon!

Jag blev klar med Jesus grejen igår kväll..vilken lättnad! Nu har jag tagit tag i en annan religionsuppgift också som handlar om att man ska ta fram fakta om Islam och Kristendomen för att sen jämföra likheter och skillnader. Inte så kul men det måste göras! Mitt mål är att jag ska ha gjort allt som ska vara gjort innan jullovet så jag verkligen kan njuta och slappna av när jag väl får lov :)

Det snöar här i Strängnäs idag..fast det är nog inte tillräckligt kallt tyvärr för att den ska kunna hålla sig kvar. Det blir nog mest slask av det :(

Jag ska plugga idag...kanske sola om jag känner för det sen. Ha en bra dag!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0