6 december

Hejhej!

Igår efter skolan följde Douglas med mig hem :) Vår fredag såg ut som vanligt..slappt, mysigt, middag med mamma och pappa och sen Idol! hehe. Robin åkte ut och det var rätt tycker jag. Nästa vecka är det final!

Idag hade vi årets viktigaste match mot Onyx som gått om oss och tagit första platsen i serien. Idag visade vi vilka som är bäst och vann med 2-1 :D Vi spelade grymt bra trots att vi hade domarna emot oss och fick spela mycket boxplay. Snart ska jag möta Douglas och Johan? så ska vi äta pizza, mums...

Mormor kom förbi här idag innan matchen. Hon är från Tyskland och idag är det ju St Nikolaus dagen och varje år kommer hon hit den dagen och ger mig,mamma och pappa godis, tack så mycket! <3

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Kim

Hade vi domarna i mott oss???

Ska slå en av dom då.. XD XD

2008-12-07 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0