8 december

Grattis Kim på 18års dagen!

Det blev två hockeymatcher för min del igår. Först Douglas sen Felix (lillebrorsan), det var kul :) Efter det var jag både frusen och trött så det var underbart att få gosa ner sig i sängen med Douglas!

Idag i skolan var jag såå trött...helt sjukt :P När jag kom hem sov jag två timmar och kollade flera One tree hill avsnitt =) Träningen idag var riktigt rolig. Vi hade gemensam träning ihop med F94. Första halvan körde vi lite linedance och andra halvan körde vi tvåmål, mycket skratt blev det under linedancen hehe...

Mina klänningar kom idag också..var lite nervös för att prova dom men det visade sig att dom satt jättebra! :D Så jag har bestämt mig för att beställa den svarta också! Blir perfekt :)


Den här skönheten ska också bli min :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0