Mitt 2008

2008 har mestadels varit positivt måste jag säga, ett himla bra år! :)

* Började året med att någon dag innan nyår åka till Gran Canaria (Playa del ingles) med mina föräldrar,Lina,Andreas och Pelle.

* I början av året hade vi träningar med sörmlandslaget (som jag senare hoppade av)

* Det var även många födelsedagar i början av året, bla fyllde Emmelie 18år!

* I mars gjorde jag slut med Daniel som jag hållt ihop med i ca tre år. Efter det tog jag vara på singellivet och det blev en hel del party dom kommande månaderna tillsammans med Sarah,Lisa,Emmelie och killarna från herrlaget.

*  I slutet av mars hade Gustav en rolig fest med Rock tema, mycket kul!

* Jag spenderade några helger i Mariefred och träffade lite nytt folk =)

* 26e april fyllde Robin och Gustav år och ordnade med fest och middag på O´learys, och väldigt roligt!

* Första veckan av sommarlovet var jag i Turkiet en vecka med Sarah,Lisa och Emmelie, helt galet roligt!

* Jag sommarjobbade tre veckor på Tunanäs tillsammans med Sarah.

* Jonas och Vargen fyllde år 28 juni, det var en rolig fest!

* I slutet av sommarlovet åkte jag,Sarah,Lisa,Emmelie,Robin,Vargen,Jhonny och Tuben (Peter och Christian kom andra dagen också) till Skara en tors-sön. Vi hade hyrt stugor och på dagarna var vi på Skara sommarland och på kvällarna festade vi  :)

* I Augusti började mitt sista år på gymnasiet och 25e augusti fyllde Harry 1år!

*  Senare började en ny innebandy säsong och målet är att vinna serien och få kvala till ettan.

* 2 oktober fyllde jag 18år! :D

*
10 oktober åkte jag på en resa som visade sig få en stor betydelse för mig :)  Jag åkte till Spanien med skolan, med elever från min klass och från andra ekonomitrean.  Vi åkte på utflykter på dagarna och festade gärnet på kvällarna! Jag lärde känna flera nya personer och fick ett speciellt intresse för en av killarna, Douglas :)

*
25e oktober gick jag ut i Strängnäs med Emmelie (Lisa var där också) och väl ute träffade vi massa folk, roligaste utgången hittills!

* 31 oktober var jag med Douglas första gången <3

*
27e novemnber blev jag och Douglas tillsammans!

* 19e december fyllde Sarah 18år!

* Julafton var som alltid mysig och vi hade lite av släkten här hemma :)

* Juldagen var jag först hos min mormor och morfar med släkt sen på kvällen gick jag ut med bla Malin och Douglas i Södertälje på O´learys..det var också en lyckad utgång!

* 27e december fyllde Lisa 18år och det firades rejält först hemma hos henne och sen med utgång på O´learys :)

*
28e december hade jag en jätterolig dag/kväll/natt med Douglas och hans vänner Tobbe,Dea,Pierre och Emma hos Douglas. I väntan på hockeymatchen vi skulle se 00.30 körde vi pingistunering och tv spel, det var väldigt trevligt!

* 30e december alltså idag har jag haft en trevlig dag med min kusin Filip. Vi har varit i Skärholmen och shoppat lite :)


2008 
har helt klart varit ett bra år.  Många vänner har fyllt 18år vilket såklart är kul. Iår har jag kommit Sarah,Lisa och Emmelie väldigt nära och jag är så lyckligt lottad att jag har er tjejer :) Sen att vi i flera månaders tid umgicks mycket med "innebandykillarna" var ju också ett stort plus. 

Två till stora plus är att:

* I år har jag kommit min kusin Filip mycket närmare och vi har umgåtts nästan regelbundet, himla kul!

* Jag har träffat en underbar kille som jag är helt galet kär i nämligen Douglas! <3

  
  
  
  
  

Imorn kommer bli en perfekt avslutning på detta roliga år! Gott nytt år på er



Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra resumé Celina! :D Och ikväll vankas det partyparty!

2008-12-31 @ 13:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0