Vilken lättnad!

Äntligen är jag klar med religionsuppgiften som jag jobbat med i flera dagar, vill inte ens tänka på hur många timmar. Men nu är jag klar och slipper tänka på den under lovet :) Men vi har redan fått en ny uppgift som ska vara klar 15e januari...så tankarna kommer nog gå lite i riktning mot den under lovet...men men en sak mindre iaf.

Imorgon ska jag in till skolan och förhoppningsvis få undan ett svenska förhör om realism. Har fått lite mer planer för imorgon också :) Jag ska nämligen kolla film med kusin Filip efter min träning och om vi hinner ska vi äta tillsammans innan också! Inte dåligt att få umgås med två av sina kusiner på en och samma dag :D

 Nej nu ska jag kolla One tree hill som vanligt. Vet att det är sent men jag sov mellan 18-20 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0