1 Februari

Fredag igen, veckorna går verkligen fort nu. Känns skönt med tanke på lovet v 8 med samtidigt blir jag stressad eftersom jag har rätt mycket att göra i skolan..

Jag gick till Daniel efter skolan och nu på kvällskvisten har Niclas och Sebbe varit här en stund :) Niclas har blivit en del av Daniels blogg och ikväll gjort sitt första inlägg som är värt att se. www.danielsjoroos.blogg.se

Ikväll blir det tidigt i säng eftersom jag har DM-semifinal imorn 8.15. Om vi vinner den matchen blir det final mot Telge på söndag, alltså har vi ännu en chans att ta dom!

Så vill jag passa på att gratulera Johanna Bjälkmark som fyller 18år imorgon! =)

image514

Innebandyn betyder väldigt mycket!


 
 









Kommentarer
Postat av: Sandra

gamla laget :) hehe hur går det för er? :)

2008-02-04 @ 22:29:14
URL: http://sandrahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0