12 februari

Vågen (2008-02-1)Det kan kännas som om andra motarbetar dig nu. Det är faktiskt inget att hetsa upp sig över.

DAGENS CITAT Anonym tänkare -Det du gör talar högre än det du säger.

Idag blev jag hemma från skolan. Vaknade med ont i halsen. Jag har varit snorig i flera dagar och igår körde jag skiten ur mig på träningen, vilket jag tror resulterade till min onda hals. Men det var det värt, träningen var kul! Sen jag vaknade vid halv elva idag så har jag pluggat svenska, vi har ett större läxförhör imorn. Senare ska jag ner till centrum och sen till Daniels mormor med Daniel :) Daniel tog ur sin andra piercing igår så nu har han ingen. Det blev lite tomt men samtidigt ser det vuxnare ut!

Lite gammla bilder :)

         
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0