13 februari , Grattis Martina!



Grattis Martina på 18års-dagen! Hoppas din dag blir underbar :)

image655

Vågen - Diskutera praktiska frågor som rör din ekonomi i dag. Du vill spara pengar och trygga din framtid.

DAGENS CITAT Frank Crane - En vän är en människa i vars sällskap man törs vara sig själv.

Idag ska jag till Södertälje efter skolan. Jag ska köpa min något att ha på min på lördag och skor, helst både stövlar och ett till par. Men ska även leta efter min och Daniels present till Agneta. Sen strax innan sex kommer mamma och hämtar mig så ska jag ha möte med tränarna innan själva träningen börjar 18.50.

Igår var jag busig och gav Daniel två alla hjärtans dag presenter. Vi hade bestämt att vi inte behöver köpa något till varandra utan bara ha en mysig och trevlig dag tillsammans. Men när jag såg den vita lilla nallen med en halsduk med hjärtan i ändarna kunde jag inte låta bli :) Det blev även ett rött hjärtformat ljus som vi kan tända imorn i hans rum. Men som vi bestämt så fick han det inte på alla hjärtans dag utan igår, så jag gjortde inget fel! :D

Daniel, jag älskar dig!

image656 Kommer aldrig glömma varken resan till Egypten eller Kreta <3

Kommentarer
Postat av: martina

tack gumman!:)

2008-02-14 @ 09:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0