14 februari - Alla hjärtansdag!

Grattis vill jag säga till farar som skulle ha fyllt 74år idag! <3

Han hade äran att fylla år på alla hjärtansdag, det skulle jag också vilja göra. En dag då dom flesta försöker vara så trevliga och snälla som möjligt mot varandra. Och har man några som man bryr sig extra mycket om så visar man det.

DAGENS CITAT Josh Billings - Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på.


image659 image660


Daniel min favorit, jag älskar dig. Det har varit du och jag så länge nu och trots våra motgångar har vi kämpat vidare tillsammans. Vi har för svårt att släppa taget helt enkelt, det är jag så glad för. Nu den 20e februari har vi träffats i tre år och tre månader, det är länge! Vi har upplevt mycket du och jag. Vi har varit utomlands tillsammans två gånger. En gång med mina föräldrar i Eypten två veckor och en vecka i Kreta med din familj och släkt. Dom resorna kommer jag aldrig glömma, så mysigt och roligt. Du är en speciell person Daniel, en fin och omtänksam person. Jag har utvecklats som person tack vare dig, och jag vet att även du har förändrats. Vi är olika fast ändå så lika, vi passar verkligen ihop du och jag älskling <3

    


Ni betyder lite extra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0