15 februari

Jag hade en bra dag igår :) När jag kom till Daniel strax innan ett så skulle vi kolla på Ice Age 2 men vi somnade. Vi somnade och som två och en halv timme hehe..skönt var det iaf. Sen busade vi och myste lite med Maggan i sängen. På kvällen började Daniel städa sitt rum :O vet inte vad han fick för ryck hehe, och jag pluggade massa matte. Jag fick godis av mina föräldrar igår, och en fin blomma av Madde, tack så mycket!

Så idag hoppas jag att jag får godkänt på matteprovet så att jag inte får en dålig start på sportlovet :D Det ska bli riktigt skönt att kunna sova ut en hel vecka!

Nu ska jag duscha, ciao!

Daniel din fjärt, du kan ringa mig när du ser det här. För du svarade inte igår när jag skulle ringa och säga godnatt :(

DAGENS CITAT Mark Twain - Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0