16 februari

Grattis morbror Micke på födelsedagen! :) Imorn kommer vi och firar dig, det ska bli trevligt.

Igår kväll hade jag supertrevligt med Linn. Vi hyrde en film "På smällen" som vi kollade på hos henne. Den var bra! Sen körde vi lite Guitar Hero, det är så kul!! Sen vart det lite kaos så vi var tvugna att ta cyklarna och cykla iväg. Tur att det inte var värre än vad det var, jag var så orolig :( Men det löste sig och jag kunde gå hem och sova lugn, även om det tog ett tag innan jag somnade. Tack Linn för en trevlig kväll, och tack så hemskt mycket för hjälpen senare på kvällen! Du är guld värd.

Nu är jag hos Daniel men ska strax iväg på match, vi möter Trosa :D Ska eventuellt träffa Daniels låtsas kusin Yasmine snabbt innan för hon bor i Trosa och skulle ändå kolla på någon match innan. Vi träffades när Daniels farbror gifte sig och det klickade direkt och vi dansade och hade skoj hela kvällen.

Sen bär det iväg till Enhörna, till Daniels mormrors 60 års fest :) Tror det kommer bli en toppenkväll, eller tror jag vet hela Daniels släkt kommer ju vara där så vad kan gå fel? :D

Jag vart så orolig igår, det kändes som att mitt hjärta skulle hoppa ur min kropp. Gör mig aldrig så orolig igen, jag älskar dig, var rädd om dig! <3


                   
    VARDAG En skorpion börjar inom den närmsta framtiden ställa till med problem för dig på din arbetsplats.               

                                                   
    KÄRLEK/RELATIONER Lever du i ett fast förhållande fungerar allt som det ska, om du bara inte förstorar upp det där med frihet.               

                                   
    PENGAR/ARBETE Du har lite problem med folk som inte accepterar ditt sätt att vara och som dessutom försöker hindra dig från att nå framgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0