18 februari

Hejsan!

Matchen mot Trosa vann vi med 6-1 i lördags. Vi spelade mycket bättre än mot Strängnäs och jag fick in ett mål =) Jag träffade Yasmine både innan och efter matchen, trevligt!

Agnetas 60års fest blev lyckad. Mycket folk, mest äldre ; ) var det hehe. Maten var jättegod och så var det en gubbe som satt och spelade dragspel så det blev lite allsång emellanåt.  Senare blev det dans på dansgolvet och lite mer drag på det hela. Juste Ida och Emmy hade förberett en dans som de gjorde inför alla, jättebra tjejer!

Igår åkte jag mamma och pappa in och grattade Micke som fyllde år i lördags. Jeanette,Dennis,Harry,mormor och morfar var också där :) Vi fikade och pratade och jag höll och lekte lite med Harry.

Senare på kvällen åkte jag till Daniel och var med dom ute i stallet sen hemma hos dom :)

Idag ska jag vara med Malin, ska ta tåget dit snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0