20 februari

Grattis Emelie Johansson på 18års dagen!
På lördags ska du firas, ordentligt! :)

image674

Igår var jag och Madde ute och red i närmare två timmar, det var ritkigt skönt. Jag prövade att trava en del och även lite galopp (hur det nu stavas) :P Det var verkligen skitkul! Vi ka förmodligen ut imorgon igen.

Efter ridturen åkte jag hem och åt och pluggade lite. Sen gick jag tillbaks till Daniel, pluggade och kollade lite film med Madde innan jag och Daniel gick och la oss.

Idag ska jag till min mormor och morfar :) Min moster och Harry ska också komma dit. Min moster ska hjälpa mig med matten, så snällt.

Daniel jag älskar dig, ha det toppen hos din farbror och kusin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0