21 februari

Hejhej!

Igår kväll var jag hemma hos Ricky med Andreas, Calle, Niclas, Henke och Tyke. Det kördes ölspel och så lyssnade vi på musik. Trevligt, trevligt!

Idag red jag med Madde igen :) Vi red en annan runda idag, mer i skogen. Det blev lite travande idag också. Nu är jag skitöm i rumpbenen :P Nu ikväll har jag kollat film med Emelie hos henne. Vi såg "we own the night", fast jag somnade till och från hela tiden. Sen kollade vi på Efterlyst också.

Imorgon ska jag plugga på dagen mer vet jag inte. Daniel kommer hem från sin farbror också =) Idag är det en månad tills Daniel fyller 18år!

image680 Älsklingen fyller snart vuxen! <3

Nu har jag Sarah,Lisa och Emelie beställt en resa till Turkiet i sommar :) Fan va kul det ska bli. Första inbetalningen är redan klar så nu börjar nedräkningen! 

Lisa, Sarah,Emelie & jag
    image679


image681 Jag gillar den här festliga bilden, fina nyårshattar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0