23 februari

Idag 23/2 ska vara min turdag enligt tidningen Hänt Bild. Det passar ju väldigt bra eftersom vi har match idag mot Torshälla. Sen inatt, efter 00.00 ;) så drömde jag att jag och min kusin Elene köpte en lott på Coop och vann 1 000 000 kr hehe, synd att det var en dröm! Den summan pengar hade inte suttit helt fel nej :)


      Elene, från i midsommras :)

Jag har sett fram emot matchen idag sen någon dag tillbaks. Det kändes lite jobbigt i början av veckan men nu fixade vi så att Clara ska vara lagkapten denna match så det känns mycket bättre :) Hon kommer göra ett kanonjobb och jag kan ta det lite lugnare.


  vs

Sen ikväll efter matchen ska vi hem till EJ och fira henne! :D Det ska bli kanonkul.
 EJ con mi primo Filip :P    Idag kommer Daniel hem också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0