24 februari

Hejhej!

Vi vann igår med 5-2. Hela laget spelade skitbra! Jag,Clara och Lisa fick spela tillsammans igen och det gick galant. Fast våra två sista byten resulterade till att Torshälla gjorde två mål så det var ju inge bra men annars spelade vi kanonbra :)


Efter matchen gick jag hem och gjorde mig iordning. Strax efter sex var jag hemma hos Emelie :) Hos henne var det rätt lungt men riktigt trevligt. Från laget var jag,Emelie, Sarah, Lisa, Herren, Mathilda, Clara, Linnea, Emma och Johanna där. Sen var även tre killar från Emelies klass där + Jessica, Gabriella och Anna. Vi började med att äta mat, Tacos! Sen satt vi mest och pratade och tog det lungt, men det var så trevligt! Av mig Sarah, Lisa och Herren fick Emelie en väska, ögonbrynsfärgning, ett nattlinne och shottärningar :)


Jag, Sarah, Lisa och Herren tog nio bussen in till stan. Eftersom att vi inte kommer ut på krogen (Herren gör) så ville vi inte komma in till stan så sent. Så vi åkte hem till Gustav där fler från Herr laget var. Där var det också rätt lungt. Det spelades musik, kollades på massa innebandybilder (även naken bilder haha), det spelades piano :P. Men jag hade en rolig kväll tillsammans med tjejerna och senare lite bandykillar :) Vi tog taxi hem och sen gick jag och la mig direkt.

Det kommer blider senare, orkar inte nu :P


Men idag började jag dagen med att ringa till Daniel. Han är fortfarande kvar hos sin farbror. Så jag ringde för att fråga när han skulle komma hem idag och så. Nu ska jag plugga engelska...inte så värst kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0