3 februari

Igår efter matchen åkte jag Madde och Ida ut till Enhörna och fikade och kollade loppis. Då när vi fikade träffade jag Cajsa som jag inte träffat på välfigt länge. Hon jobbade på det fiket och tog sig tid att sitta och prata med mig en stund :) Jag saknar henne mycke, men nu har vi bestämt att vi ska hitta på något så fort som möjligt!


Idag innan finalen mot Telge åkte jag,Madde,Ida och Daniels mormor till Mångfaldens hus och kollade lite:) Sen vart det lite bråttom till matchen. Vi fölorade igen mot Telge men denna gång blev det bara 2-1. Vi spelade skitbra och matchen var väldigt jämn. Minna var det som gjorde dagens mål!


 Minna in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0