7 februari

VÅGEN

24/9-23/10

Du behöver en avkopplande och rolig dag som ger dig chansen att slappna av. Att resa passar extra bra nu.

Idag är det torsdag vilket betyder att dagen börjar med spanska,naturkunskap,företagsekonomi, spanska(den andra gruppen), hälsopedagogik och spanskkultur. Efter skolan ska jag plugga med Linn och kanske Daniel och Niclas.

Träningen igår gick bra och var rolig! På lördag har vi hemmamatch mot Strängnäs :) Linnea  en av våra målvakter ska spela ute, hon har gjort det förut och gjorde både assist och mål hehe. Men nåt som bekymrar mig lite är att jag har blivit snuvig och fått lite ont i halsen...får hoppas att det inte blir värre!

Jag saknar mig favorit, även om vi hade det mysigt senast igår!

image624


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0