9 februari

Igår åt jag och Daniel middag hos mig. Sen gick vi till Daniel och hans morbror Niklas och Mia hälsade på. Vi satt nere i köket hela gänget och hade det skittrevligt :) Vi satt och surrade hela kvällen och de drack. Jag och Ida spelade lite kort emellanåt, nej det var verkligen en trevlig kväll!

Idag gick jag och Daniels lillasyster en promenad på förmiddagen innan min match. Vi mötte Strängnäs och vann, mer tänker jag inte säga om den skitmatchen, blir arg bara jag tänker på det. Men Clara,Sarah,Mathilda och Lisa gjorde en bra insats!

Efter matchen åkte vi till min moster, Dennis och Harry :) Där var mormor, morfar, Micke och Dennis föräldrar+mormor. Harry har blivit större och såklart ännu sötare! Han är 5 månader och väger närmare 9 kilo hehe. Jag fick mata honom med gröt och äppelmos också, ååh jag kan inte sluta tjata om hur söt han är!

Nu är jag hos Daniel med Anderas också..jag ville göra nåt kul men så verkar det inte bli. Daniel spelar, Andreas kollar på och här sitter jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0