Beslutet är taget

Idag efter skolan fikade jag,Daniel,Madde och Ida hos Daniels mormor :) Vi pratade en del om festen på lördag och så fick vi se vad det skulle serveras för mat, mums säger jag bara!

Sen var det träning. Jag bad min tränare att få prata med honom. Jag har kommit fram till att jag vill hoppa av träningen och chansen med Sörmlandslaget, det sa jag till honom. Det blir för mycket innebandy och min kropp orkar helt enkelt inte med. Jag vill i första hans kunna prestera 100% med mitt egna lag, vilket det känns som att jag inte gjort dom senaste veckorna. Jag tycker heller inte att det är skitkul men däremot vet jag att många av de andra tjejerna i gruppen verkligen vill komma med och spela SM. Så jag tänkte även på dom, jag vill inte att det kanske blir så att jag tar en plats i Sörmlandslaget och så får en annan tjej som verkligen vill inte följa med. Min tränare sa att det var helt upp till mig och att han vet hur jag är, att jag verkligen trivs i mitt riktiga lag och nöjer mig med det :) Så nu är det bara det jobbigase kvar, att ringa till tränaren för Sörmlandslaget.

Imorgon är det tisdag och då ska Daniels mormor klippa och slinga mitt hår =) Kände att jag ville piffa upp det lite tills på lördag ;) Och på onsdag ska jag till stan och köpa någe fint att ha på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0