Blött och äckligt!

Ja så kan man beskriva dagens väder! Alldeles perfekt beskrivning.

Idrotten gick bra hela klassen sprang nämligen mvg och efter blev det volleyboll istället för fotboll. Engelska provet gick sådär, hennes prov är alltdi kluriga, inte som Ankis precis. Vi slutade 13.40 så vi kunde inte ta någon buss till skolan. Men så ser jag Jockis stå ute och röka med Daniel. Niclas skulle åka med honom och jag frågade om jag och Linn kunde åka med, men nej han hade massa grejer i bilen. När de åkt kommer Emil och Johan, ringer Jockis och efter mycket tjat får de åka med =/ dålig stil! Visst de hade inga tågresor men vafan....Så jag och Linn fick gå i regnet till tåget.

Men skit i det för nu ska jag plugga spanska, har prov imorn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0