Bra start på lovet

Jag hade det jättetrevligt med Malin i Mariefred idag :) Hon visade mig runt lite (delar av Mariefred jag tidigare inte sett) sen gick vi till henne och kollade film och åt godis. Det blev Troja :) Efter filmen gick vi till Andreas så att jag skulle få se lägenheten, den var jättefin! Vid fem tog jag buss och tåg hem. Bussen höll på att krocka med en bil, lite läskigt faktiskt.

Sen var det dags för träning och efter den åkte jag Daniel Madde och Ida till Agnetha en snabbis. Nu är jag hos älsklingen min och vi ska strax börja se en film, Gabriel heter den. Sen blir det sova :)

Imorn ska jag ut och rida med Madde, det var ett tag sen. Kul ska det bli! :)


image673

Kommentarer
Postat av: Anonym

din tjocka pojkvän ser något borta ut.. och vart är ni nånstans, i ett omklädningsrum??? :P :P:P

2008-02-20 @ 01:25:34
URL: http://www.redtube.com
Postat av: Celina

Vart vi är ska du skita i och i fortsättningen är du snäll och skriver inget dumt om min pojkvän, jävla idiot.

2008-02-20 @ 12:25:13
Postat av: HEhe

För det första är han jävligt tjock, så den andra anonyma har rätt. Sen är det väl du som är idiot som försvarar din tjockis till pojkvän och inte hittar ngn ny!

2008-02-22 @ 00:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0