Den rubiska kuben ;)

Idag var en helt okej dag i skolan. Var med på den andra spanska gruppens prov och gjorde det...lite repetion skadar aldrig ;) Fast det var inte bara nyttigt för mig, Calle som satt brevid fick nog ut lite av det också hehe. Sen flöt dagen bara på. På hälsopedagogiken började jag,Linn och Johan tjaffsa med vår lärare, hon började tjata om en massa saker och så råkade jag "slänga" ett papper på henne som skulle hamna mitt på bordet - inte den attityden Celina, slänga papper hur som helst. Men men när vi slutade lektionen var som lika glad som vanligt igen.

Efter skolan har jag och Linn pluggat hos Daniel, nu är vi näst intill klara med vår uppsats =) När Linn åkt hem åkte jag Madde och Ida och hämtad en Rubisk kub som Daniel håller på att lösa nu. Han har tjatat om det hela dagen och ringt runt till mass affärer där dom varit slut. Om han klarar att lösa den inom tre timmar ska han få 500kr av sin mamma, lycka till älskling!

image625

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0