Första skoldagen

Första skoldagen efter lovet gick helt okej tycker jag. Fick tillbaks det lite större läxförhöret i svenskan idag. Tro det eller ej men jag fick 31/31 alltså 100% :D Då blev jag glad!

Men jag blev ännu gladare på företagsekonomilektionen. För dom kommande veckorna ska vi göra något helt annan än vad vi gjort hittills, Marknadsföring. Vi slipper jobba och läsa i dom tråkiga böckerna vecka in och vecka ut :) Nu jobbar vi i grupp och ska göra en marknadsföringsundersökning som gäller Thomasgymnasiet.

Efter skolan gick jag hem till Daniel som var kvar  i skolan. Jag kollade lite Top model sen pratade jag lite med Madde =)

Nu är det träning som gäller! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0