fredag

Ja så mycket pluggande blev det tyvärr inte =/ Jag gjorde några ekonomi uppgifter iaf. Men var det inte så att jag bara slöade utan jag har dammsugit nedervåningen, städat mitt rum och bäddat rent :) Det ska bli så skönt att lägga sig i en nybäddad säng, det är det alltid!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer..Daniel blir troligen var i Trosa till imorn eller kanske söndag jag vet inte. Men jag ska kanske vara med Sarah, Lisa och Emelie? Annars blir det en lugn kväll hemma istället, det kanske behövs. Har lite att tänka på och bearbeta. Har lagt det mesta åt sidan nu i några dagar men någon gång måste man möta det som hänt och bearbeta det. Kanske blir en sådan kväll.

Å jag vill utomlands! Det är bland det bästa som finns :)
 Kreta & Egypten med Daniel, Rhodos & Zakynthos med Cajsa, Zakynthos med familj och släkt, Gran Canaria med mamma, pappa, Andreas, Lina och Pelle.
   
   
    
   
   
    
    
   
  
    
   
  

Underbart! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0