Innebandy <3

Träningen idag gick bra och den var rolig! Vi körde brännboll (med boll och klubba istället för brännbollsträ) som uppvärmning och några roliga övningar efter det :)

Sen innan jag cyklade hem var jag förbi hos Daniel som sov när jag kom dit. Och sen när jag loggar in på msn skriver han - du skulle ju komma förbi efter träningen.
Haha kan kom inte ihåg att jag var där och pussade på honom när han låg i fosterställning :P ;)

Men men när jag kom hem körde jag lite styrka, situps,armhävningar och lite hantlar, det var skönt! Nu letar jag som en tok efter en bra recension om boken som jag själv ska skriva en recension om imorgon i skolan =/ Så går det när man inte läst mer än tre sidor av boken, skärpning Celina!

image747 Här ser vi inte gamla ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0