Ni är speciella

Mamma och pappa, ni är bäst. Ni ställer alltid upp och finns här för mig. Vi har roligt tillsammans, som vi hade andra veckan i Gran Canaria...jag älskar er <3

Andreas, du är min bästa vän. Vi har pratat mycket du och jag, du är en väldigt bra lyssnare och finns alltid där när jag behöver dig.

Innebandylaget, ja vad ska jag säga. Tillsammans är vi ett underbart gäng! Vi är bra innebandylag spelmässigt och vänskapsmässigt, jag trivs verkligen med er tjejer och tränare.

Linn, min tjej. Jag är glad så glad att vi hamnade i samma klass, att vi lärde känna varandra. Du är en underbar vän, tack för allt :)

Harry, min underbara kusin som jag verkligen håller kär.

Mormor och morfar, ni är underbara. Jag har alltid trevligt och roligt när jag är hos er. Ni är så snälla och jag blir så glad varje gång jag ser er uppe på läkteren när jag har match, jag älskar er <3

Jag skulle såklart vilja lägga upp bilder på hela min släkt för jag älskar er alla och vi är en tajt släkt som träffas ofta, vilket jag är glad över. Men nu är det så att jag inte har bilder på alla utan jag gjorde såhär för att mormor och morfar ligger mig lite närmare om hjärtat  :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Sug kuk och ät massa bajs, vartfan är jag någonstans? =(

2008-02-15 @ 15:38:27
URL: http://danielsjoroos.blogg.se
Postat av: Celina

Men gubben jag kopplade det här inlägget till inlägget innan, där jag skrivit om dig.

2008-02-15 @ 16:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0