Omdömmen

Idag hade vi den onädigaste idrottslektionen någonsin! Vi skulle simma hette det men vad vi egentligen skulle göra var att leka. Man fick göra vad man ville i bassängen....kul, nej. Jag tog en flytmadrass och la mig på den :P

Alexandra försvann spårlöst efter lektionen, jag trodde hon gick till Pontus och tofflade men så var inte fallet märkte jag sen. För han var ju nämligen i skolan såg jag sen. Så, vart tog gläjdespridande Alexandra vägen idag undrar jag? :)

  
Linn var inte heller med på simningen men hon stannade iaf kvar hela dagen ändå ;) Jag följde med på deras spanska lektion. De gick igenom vad de skulle ha på provet imorn, och snäll som jag var skrev jag ihop allt på ett papper så det kan plugga på lättare =)

Efter skolan gick jag till Daniel och Anderas en stund men nu är jag hemma. Ska skriva klart en svenska grej som måste lämnas in. Fick mina omdömmen idag..hade mer än tillfredställande i allt förutom matte och svenska. Per (svenska läraren) skrev att jag var tvungen att lämna in två uppgifter så tycker han att jag ligger på mer än tillfredställande. Något som bekymrar mig lite är att det stod att jag har rätt mycket frånvaro när det gäller svenskan =/ Tycker inte att jag varit borta speciellt mycket, men jag vet samtidigt med mig att vissa måndagar har jag bara inte orkat :( Mina föräldrar kommer inte bli glada på mig men från och med nu ska det bli ändring, det ska jag säga till dom.Jag hade inte en aning om att det var som det är. Men jag sköter ju skolan bra..det kan dom ju se på mina omdömmen, saker och ting hade kunnat vara värre!

Kommentarer
Postat av: pontus

haha ny bild =DDDDDDDDDdddd

2008-02-06 @ 19:15:30
URL: http://halle101.blogg.se
Postat av: alexandra

asså jhgjdfhabasfjkbajkbasf

2008-02-06 @ 19:23:20
URL: http://alexandracr.blogg.se
Postat av: Seb

Tack så mycket för spanskapapprerna! Dom hjälper massor :)!

2008-02-06 @ 21:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0