Sportlov

Hejsan! Matteprovet gick sådär möjligtvis g. Vi fick sluta en timme tidigare (slapp spanskkultur) för att alla tjatade om att kolla på fotboll. Jag och Linn satt iaf kvar en timme när vi hade kunnat slutat två timmar tidigare än vanligt. Vi är så duktiga!

Träffade Daniel snabbt efter skolan och nu är jag hemma. Ska vara med Linn ikväll, får se vad vi hittar på :) Pappa kom nyss hem med mitt gottigott tills festen imorn, det ska bli så kul.

Har pratat med Cajsa idag också på telefon, trevligt trevligt!
Och igår på väg hem från Daniel träffade jag Jenny och småpratade lite :)

Nej nu ska jag sova en stund, sen städa lite.

Zakynthos 06 och Kreta 07.

    

image672

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0