14 Januari

Sådär nu är jag tillslut hemma igen! Känns såklart väldigt skönt samtidigt som lite tråkigt måste jag säga. Det är en speciell kännsla att vara iväg sådär....en sån frihet. Inga tider, läxor att tänka på, bara kunna vara :) Första veckan då Pelle, Lina och Andreas var med hade vi bäst väder och jag hade riktigt kul, verkligen! Hotellet var litet men skitfint, det var nära till stranden och alla kvällar gick vi ut och åt tillsammans och några av kvällarna var jag Lina och Andreas ute och festade :) Vi hittade en liten mysig Norsk bar och lärde känna personalen där som var riktigt trevliga.

Jag ska ladda upp en massa bilder så fort som möjligt och då kommer jag skriva mera om veckorna. Men jag vill tacka Lina, Andreas, Pelle mamma och pappa för en underbar semester, jag hade verkligen roligt!


I lördags eftermiddag kom jag hem. Leffe min farbror hämtade oss på Skavsta flygplats och skjutsade mig direkt hem till min älskling :) Som vanligt hade jag köpt en groda till honom för att retas lite. Han har nämligen fobi för grodor och det har blivit så att jag köpt olika saker som har med grodor att göra varje gång jag åkt iväg :P Den här gången blev det ett grodgossedjur och på magen stod det "kiss me I´m yours". Så kunde man trycka på magen så gjorde den pussljud hehe. Den grodan satt jag runt en Jäger flaska som jag också köpt till honom :)

Hur som helst så var jag såklart med Daniel hela lördagen..vi åkte till Coop, Daniel köpte filmer och jag köpte pizza,chips och godis till oss. Sen hade vi en myskväll och somade tillsist :)

Igår var jag med Daniel på dagen och kollade på The Omen. En gammal skräckis :) Sen senare kom Calle också och ett tag efter det gick jag till min efterlängtade träning! Den var tyvär rätt kort men kul var det. Ikväll 19.30 har vi borta match mot Katrineholm och jag hoppas på en storvinst! Det ska bli riktigt kul å spela! Nej nu ska jag packa och göra mig klar, ciao.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack själv gumman! :)

2008-01-14 @ 18:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0