15 Januari

Hejhej!

Igår kväll hade vi alltså match mot Katrineholm 19.30. Vi  vann med 13-3. Första perioden var inge bra alls andra var bäst och tredje var helt okej. Jag spelade som vanligt med Clara och Lisa och vårat spel blev bättre för varje byte. Dom fick stå för målen denna match så la jag några assister ;) hehe. Kom hem från matchen vid halv elva då var det soova som gällde :)

Nu är det time for school...inte alls sugen men jag måste ju! Har lite att ta igen och så hoppas jag att jag får träffa Linn idag =)
Efter skolan ska jag till Daniel så får vi se vad vi hittar på..jag måste tyvär plugga lite. Men men ha en bra dag allesammans!

Här är några bilder från Gran Canaria, kan inte lägga ut bilder på Lina och Andreas förens dom godkänt bilderna ;)


    

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du hade det underbart där nere! Du hade iallafall fått en såndär fin solbränna så man blir lite avundsjuk :P

2008-01-15 @ 19:55:04
URL: http://malinbrege.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0