17 Januari

Hej!

Idag är min längsta dag på hela veckan och jag måste ta 7.54 själv ifrån min klass =/ Som tur är brukar min kära kusin Elene också ta det tåget på torsdagar.

Har individuella valen idag, vilket betyder Allmän språkkunskap och Aktiekunskap. Jag och Linn gick veta att vi blev godkända på provet i allmän språkkunskap som vi hade innan jul, fan va skönt! :) Efter skolan ska jag till min älskling, längtar!

Mamma och pappa måste verkligen hata sverige och gett upp hoppet om den svenska sommaren :P De har redan bokat en ny resa till Mallorca den 3 juni. Dom ska åka med mormor, morfar och morfars tvillingbror Åke =) Jag stannar hemma eftersom att skolan ej slutat och för att om jag skulle med hade jag antingen velat ha med mig Daniel eller nån kompis.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0