20 Januari

Matchen igår vart riktigt tuff och jämn. Visst hade vi mer boll än dom men vi fick inte in bollen. Dom tog ledningen med 1-0 men slutligten så vann vi med 4-1. Clara gjorde 1mål, Ladan 1mål och jag 2mål. Jag fick även en utvisning för spel utan klubba :P

Efter matchen var jag,Sarah,Lisa och Emelie kvar två perioder och kollade på herrarnas match sen var det fika hos Lisa som gällde :) Trevligt!

Sen gick jag från Lisa hem till Daniel och åt efterlängtad tacos med honom och familjen :) Madde hade även gjort semlor som vi fikade efter medans vi kollade på Starsky and Hutch.

Idag har jag Madde och Jenny (Daniels moster) kollat när Daniel, Daniels kusin Oliver och Jimmy kört cross/fyrhjuling i ett spår i skogen. Det var första gången jag såg Daniel köra och jag blev verkligen imponerad! Jag fick åka bakom Jimmy på fyrhjulingen en bit och fan va den gick!

Sen var det dags att kolla på Herrjuniorernas sm-åttondelsfinal :) Hallen var full med folk och en härlig stämmning. Det tog ett tag för killarna att få igång spelet men sen öste målen in, klart bäst var Patrik och Jonas! Nu är jag hos Daniel och ska börja skriva på en engelskauppsats.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0