21 Januari

Imorse var det rätt tungt att ta sig ur den varma sängen. Det kan berott på att jag kollade film igår till halv ett. Men men, idag hade vi vår första lektion i Naturkunskap och den var helt okej. Det verkar inte vara lika tråkigt som det låter!

Efter skolan solade jag och Linn, jag måste ju se till att behålla brännan :) Nu är jag hos Daniel, vi har bara legat och gosat. Om nåra timmar är det innebandyträning, med styrka innan! :D

Hahah jag måste berätta en riktigt pinsam sak som hände mig, Linn, Alexandra och Hampus idag. Vi satt på tåget och kom in på samtalsämnet sex. Vi satt och babblade och så frågade Alexandra något som vi andra svarade på. Sen tar Linn fram mobilen och skriver, han sitter och lyssnar och kollar på oss..hon menade alltså killen som satt brevid. Då kunde jag inte låta bli utan höjde rösten en aning och frågade, men vilken är er favoritställning då? Och Alexandra skön som hon är svarade direkt, jag tycker bakifrån helt naken! Och då säger killen som sitter brevid oss, jag håller med.....jag trodde jag skulle döö! hahahaha..som tur var så skulle vi gå av tåget sekunden efter.  Det kanske inte låter speciellt kul men satt man med på tåget så förstår man! Eller vad säger du Alexandra? ;)

image487

Kommentarer
Postat av: alexandra

hahahahahahahahahah FYFAN! jävla äckelgubbe

2008-01-22 @ 09:44:15
URL: http://alexandracr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0