23 Januari

Hejhej!

När klockan ringde imorse ville jag verkligen inte gå upp och ändå somnade jag innan elva igår. Min kropp värkte och ögonen ville inte öppna sig =/ Men jag tog mig upp och det var lika bra det. På idrotten körde vi badminton, pingis och volleyboll, det är kul!

Nu sitter jag och väntar på sista lektionen sen blir det åka hem och plugga med Linn och Alexandra och ikväll är det träning :)

Min klassföreståndare Per tog ut mig,Camilla, Niclas och Emil för att prata om frånvaron den senaste månaden från och med 11december. Alla vi hade hög, inte så att studiebidraget skulle ryka men hög. Men det är väl inte så jävla konstigt när dom som ska sätta in frånvaron inte sköter det! Jag var borta dom tre sista dagarna innan jullovet för att jag opererades och glömde sjukanmäla mig. När jag skulle fixa det förra veckan kommer dom inte åt dom dagarna så de kunde inte ändra på det. Sen nu fick jag veta att jag fått frånvarå (ej anmäld) för veckan efter jul då jag var ledig fast att jag lämnat en ledighetsansökningslapp och fått den bekräftad. Inte så konstigt då att jag har hög frånvaro från den 11 december, fan att de inte kan sköta sitt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0