26 Januari

Gårkvällen blev helt perfekt :) Daniel kom hem till oss och åt middag, varm smörgåstårta (det är mycket godare än vad det låter kan jag lova). Glass blev det till efterätt och sen var vi kvar och kollade lite Let´s dance.

Vi gick till Daniel vid nio och då körde Daniel, jag och lillasyetern Ida Guitar Hero :) Det var min andra gång jag körde så det gick inte så bra i början. Men bara efter en liten stund gick det mycket bättre. Ida som hade kört föut var skitduktig, jag och Daniel blev imponerade! Senare började jag och Daniel kolla på en film men somnade efter en stund.

Idag vaknade vi vid tio och började köra igen :) Kl 14.00 har jag samling med innebandylaget. Vi har borta match mot Gnesta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0