27 Januari

Ja en tidig uppstigning blev det alltså idag. Fast det var inte så jobbigt som jag hade trott, tröttheten hann ifatt mig  i bilen på väg hem. Träningen med Sörmlandslaget gick sådär i början men bättre mot slutet. Efter två timmars träning gick vi och åt på en grekisk restaurang som hette Rhodos. Sen kl tre kollade vi på elitserie match, Baldrog - Ö-vik. Baldrog vann med 4-1.

Sen ikväll har jag varit med Daniel, Andreas och Simon :) Vi har kollat film och tagit det lungt. American Gangster. Nu är jag hemma och håller på med en svenska uppsats =/

Ha det gött!

Tack älskling för ännu en underbar helg <3

image505 image506 
  Lite passande bilder från när Cajsa var med oss till Rhodos, sommaren 2005 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0