Jag älskar innebandy! :)

Fick veta idag på svenskan att vi om två veckor ska hålla ett tal på 2-3min =/ Jag stressade upp mig på en gång och blev deppig...jag hatar ju sånt där! Jag förstår inte hur jag ska klara av Svenska C sen, som tydligen bara är muntligt. Nej så där förstördes min dag lite..

Slutade iaf tidigt precis som vi gör alla onsdagar, det blev 14.19 tåget hem :) Gick hem och käkade och hämtade träningsgrejerna. Sen gick jag till Daniel, vi satt i köket med hans mamma en stund och pratade lite sen åkte vi till Hökmossen och rastade hundarna. Jag och Daniel skulle kolla på en film sen men jag somnade efter en stund, förlåt älskling!

Träningen idag var rolig och gick riktigt bra! Nu väntar en tuff match mot Onyx på lördag, hemma som tur är :) Ser fram emot fredag också. Då ska jag Daniel, mamma och pappa in till Heron City på bio om inte Daniel blir värre i halsen, så vi får hålla tummarna!

Nej nu har jag läxor att göra!

image469 image406 image471

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0