National treasure 2

Jag ska be att då dela ut en stor applåd till, mig själv och Linn! :D Idag avslutades aktiekunskapen och jag och Linn satt i två och en halv timme och gjorde de sista uppgifterna. Dessutom blev vi klara så att vi hann med tre tåget istället för fyra tåget vilket var väldigt skönt! Nej jag tycker det var riktigt bra gjort av oss, vi är så flitiga tillsammans hehe. På måndag ska vi gå och fråga om betyg för det fick vi inte veta idag.

Nu ikväll har vi ju varit iväg på bio. Filmen var skitbra tycker jag och innan åt vi en varsin kebabtallrik, mums! Massa godis tryckte vi i oss under filmen också så det blev en riktig svullfredag :) Kanske inte så bra med tanke på matchen imorn, men å andra sidan har jag ätit en massa frukt de tre senaste dagarna så det kanske jämnar ut sig (A).

När vi kom hem drog Daniel ut till Micke som hade lite folk hos sig och jag åkte hem. Blev trött efter bion så det är skönt att bara va hemma och ta det lungt.

Imorgon efter matchen har jag blivit hembjuden till Lisa på fika för hon fyllde år 27 december :) Sarah och Emmelie ska också dit såklart, trevligt trevligt!

image479 image480 image481 image482

Här är vi, fyra innebandy brudar från Nykvarn som är med i sörmlandslaget! ;)
Emmelie, Lisa, Sarah och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0