Nykvarn - Gnesta

Vi vann matchen med 8 eller 9-1. Men fy vilken grismatch det var! Gnesta hade inget spel för över huvud taget det var bara slag och tacklingar de körde. Men det funkade väl bra för deras del eftersom det förstörde vårat spel totalt. Nej jag var skitarg under hela matchen för att det var så tråkigt att spela mot dom. Det vart liksom inte innebandy utan bara en massa haffs! Tur att vi åkte hem med 3 poäng iaf.

Efter matchen hämtade jag en pizza och en hamburgartallrik till mig och Daniel. Ikväll har jag Daniel och Sebbe kört Guitar Hero och kollat på film, eller jag har sovit mest under filmen :P

Imorgon hämtas jag 08.15 av Sarah och min tränare. Då ska vi till Oxelösund och ha träning med Sörmlandslaget sen ska vi kolla på en match, Baldrogs damlag spelar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0