1 juni

Hej!

Har haft en supertrevlig dag/kväll med mina tjejer idag. Vi hade tur med vädret också förutom en timme på eftermiddagen då det regnade. Vi tog en taxi från Centralen till Skansen för att spara in lite tid :) Vi hade turen att få en bänk med bra sikt. Sen i elva timmar har vi suttit och pratar,sovit,ätit, kollat på  folk och sjungit med i genrepen såklart. Lisa kom nån timme innan sändningen började, mycket bra! Framför oss hade vi tre söta tjejer som hade på sig t-shirtar som de skrivit en massa på och med stor text Danny <3 och E.M.D , Erik,Mattias och Danny. Dom hade även en skylt, stora coola glasögon och en av tjejerna gav Danny en rosbukett när de gick förbi oss när de sjöng allsången Viva el Espana :) Som sagt E.M.D var där och även Magnus Uggla,Sanna Nilsen,Peter Jöback och någon Eva m.m...kul kul!

Vi tog 22.50 tåget hem och nu är det dags att sova för min del..Imorn ska jag och Sarah jobba i kiosken. Vi ska även ta fästingspruta :O hoppas den inte gör ont..

God natt!

Bilder kommer..min kamera dog så ska få bilder från Sarah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0