10 juli

Godmorgon!

Nu är det såhär att vi har kommit våra grannar nära den senaste tiden, jättekul! :) (Magnus,Anna,Max och Saga) Pappa och Magnus gör mycket tillsammans allt från att fixa staketet mellan våra tomter, åker ut och fiska till att sitta på ta en öl tillsammans på vår framsida..kul som sagt :) Dom senaste dagarna har jag lekt en del med Max som är ca 2 år, urgullig lite kille som älskar motorcyklar och lastbilar..han brukar komma upp i mitt knä när jag sitter här och så vill han att jag ska visa motorcyklar och lastbilar. Ibland är Google himla bra :) Jag trivs som fisken i vattnet för jag har alltid velat ha ett syskon!

Magnus bror var här igår och hade köpt med sig små fotbollsmål :) Så det blev tre matcher mellan mig&pappa mot Magnus och hans bror, det var kul! Efter sista matchen vid åtta gick jag och mötte Lisa för att springa en runda och sen hämta upp Emmelie inför promenaden. Vi gick ca 7 km och vad skönt det var..vi pratade på som vanligt så det kändes inte att det var jobbigt :P

När jag kom hem vid tio satt mamma och pappa hos grannarna så jag slog mig ner :) Fick hålla i lilla Saga ett bra tag också som bara är ca två månader..hon sov så sött i min famn :)

Idag skiner solen igen, toppen! Jag och mamma ska in en sväng till stan sen om vädret håller i sig ska jag sola med Lisa :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0