12 juli

Hejsan!

Igår åkte jag,mamma och pappa en sväng till Mariefred :) Vi gick runt lite i den mysiga staden sen köpte vi lunch som vi tog med och åt vid slottet. Sen blev det supergod kulglass och sen åkte vi hemmåt.

  
  
  Mysig dag :)

Jag somnade när vi kom hem..sen tog jag mig ut och sprang i 30 min och kom hem och körde lite styrka också. Efter att jag ätit gick jag till Filip och kollade två filmer, "Street kings" och "Meet Bill". Båda var bra men "Street kings" kan jag verkligen rekomendera! Efter andra filmen bar det av hemmåt igen för att krama kudden.

      

Snart ska jag ut och gå lite för att hamna hos Emmelie :) Vi ska kolla film..mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0