13 juli

Hejhej!

Det blev en lyckad kväll igår ändå..fast att det såg lite osäkert ut :) Jag kom hem till Calle vid nio. Jag,Calle,Linus och Miche satt där och förade lite :) Senare gick vi till Erik i Sandtorp där det var lite annat folk, folk som jag inte träffar ofta..jättekul!! Vet inte vad klockan var när vi gick hemmåt men sent var det iaf. Calle var snäll och lät mig sova där (ville inte väcka mina föräldrar som skulle upp tidigt idag) och idag vaknade vi vid tolv typ..

Nu är jag hemma och har världens huvudvärk..jag drack vin igår vilket jag inte brukar göra så jag tror det beror på vinet, mindre kul... I morse åkte mamma och pappa tillsammans med Tommy och Jeanette till Överlida där de har bokat en stuga. Dom blir borta ca en vecka och jag är ensam.

Nu ska jag ta något att äta och kolla på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0