15 juli

Hej!

Idag hade jag ställt klockan på 9.00..kollade ut och såg att solen sken, blev himla glad! :) Mötte Lisa,Jonas och Tuben kl 10 vid Ica för att handla lite lunch och annat gott. Vi åkte förs ut till Lövnäsbadet men när vi kom fram märkte vi att det blåste innåt mot stranden..inte så lyckat, kallt var det! Så vi gick tillbaks till bilen och åkte förbi Jonas för att sen åka ut med hans båt i Östertälje. Det vart hur lyckat som helst! Första timmarna låg vi på en strand på ena sidan vattnet..spela lite boll, lyssna musik och bara slappade i solen. Sen gick solen in bakom träden så vi åkte över till några klippor på andra sidan, riktigt mysigt Jag kom nyss hem och ska snart duscha..sen ska jag möta Lisa i centrum för att handla lite grejer..vi ska nämligen till Tuben och laga tacos med honom och Jonas :) Nej en kanondag har det varit som jag hoppas upprepas!

Lisas komentar när vi åker från ena stället till det andra - "Det läcker ju in som i ett hor hål" haha ;)

Bilder kommer..har lite bråttom nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0