18 juli

Hejhej!

Gick upp strax innan elva idag..Tolv tog jag och Lisa bussen in till Södertälje för att shoppa lite. Fick nämligen lön idag och då kan jag verkligen inte låta bli. Nu har jag dessutom en outfit klar tills imorn! Jag kom hem med ett underklädesset från H&M, tre hipsters från Vero Moda, två klänningar från H&M, en pennkjol med typ hängslen från H&M, mjukisar från H&M och ett vitt och ett ljusblått linne från H&M :) Lisa shoppade lite också såklart och vi köpte även en varsin god mjukglass..Vi tog tre bussen hem och inte långt efter att jag kommit innanför dörren kom mina föräldrar hem :) Vid fem stack jag och Lisa ut och sprang i 40min,vi är så duktiga! Sen ikväll har vi kollat på film, "Tur och retur" tror jag den hette..rätt rolig!

Nu är jag hemma..funderar på att lägga mig och läsa vidare i boken, den är verkligen bra!
Imorn blir det party, det ser jag fram emot a lot! :D


På torsdag är vi alla tillsammans igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0