20 juli

Hejhej!

Igår tog jag tolv bussen igen in till stan. Jag lämnade tillbaks en av klänningarna jag köpte, den blåa. Istället köpte jag tre vanliga baslinnen i grön,blå och svart. Jag köpte också två söta trosor och en svart kjol som är av samma modell som den jag köpte i fredags. Jag köpte även 6 vinglas till mamma och pappa i samma serie som snappsglasen jag tidigare gett dom :) Det var uppskattat!

Sarah kom till stan också lite senare, skönt att ha henne hemma :) Vi sprang på Jonas,Peter och Lukas som var mitt i en tävling..Två killkompisar till dom hade arangerat ett tävling för 10st lag. De fick en lista med olika uppdrag som skulle göras under loppet av några timmar. Jag och Sarah fick ställa upp med en puss som dom dokumenterade med hjälp av kamera..När vi träffade alla senare på kvällen hade Vargen ställt upp för laget genom att färga håret svart, ta hål i örat, sätta 30 klädnypor i ansiktet hehe..Dom hade åkt på varubandet inne på en mataffär, snott en flagga från en golfbana,badat i maren m.m. Kan tänka mig hur kul allt det där måste ha varit och dom som arangerade tävlingen var påhittiga hehe..Nej sånna där grejer är kul!

Jag tog iaf sju bussen till Södertälje och mötte Lisa utanför Jonas vid åtta. Vi började lite och senare kom Sarah och sen några fler tjejer..Ännu senare kom killarna som käkat middag hos en av killarna..dom var fulla när dom kom och bättre vart det inte haha! Det vart rätt bra med folk ändå och kvällen var lyckad! :) Jag,Tuben,Sanna och Vargen sov kvar hos Jonas.

Nu är jag hemma igen, nyduschad och ska snart gå och handla med mamma..vi ska äta hemmagjord pizza idag, mums!

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  


Tack för en rolig kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0