21 juli

Hejsan!

Idag var min och Sarah första jobbdag efter två veckors ledighet...det var lite lungt att kliva ur sängen måste jag erkänna :P Eftersom att det inte finns så mycket arbete kvar att göra på campingen som att måla och så, så får vi små rätt tråkiga uppgifter. Idag fick vi en korg med massa nycklar som dom inte visste vart dom passade..så vi vart nerskickade till uthyrningsbåtarna för att prova varje nyckel i varje båts lås haha..Det tog ett tag men det är ju inte ett dugg jobbigt, så som sagt vi har det väldigt slappt. När vi var klara med det fick vi nästa uppgift, att rensa ogräs vid campingens alla soptunnor..det var en del. När vi var klara med det hade vi en timme kvar..vi fick ingen ny uppgift så vi satt bara och slappa :)

Jag och Sarah pratade en hel del Skara idag..vad vi ska ha med oss m.m. Jag ser verkligen fram emot torsdag då vi åker! :) Nu verkar det ju som att de ska bli bra väder till helgen också, tack för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0