22 juli

Hejsan!

Inatt har jag sovit bättre..förutom att det var någon som busringde mig 4 i natt =/ Jag och Sarah fick börja med att rensa lite mer ogräs idag. Vi delade upp området med killarna (Jocke och Mattias) och när vi möttes la vi oss och slappade en bra stund :) En halvtimme innan lunch borstade jag och Sarah av en vägg som vi efter lunch skulle måla. Vi drog som vanligt ut på lunchen och sen satte vi igång med väggen. Den var färdig strax efter två så sen satt vi bara av tiden till tre då vi kunde byta om för att åka hemåt vid halv fyra, skönt dag!

Imorn ska vi fortsätta måla den "byggnaden"..det kommer nog ta hela dagen.

Idag är det exakt en månad kvar till skolan börjar igen :( Usch den här roliga sommaren går alldeles för fort!

förhoppningsvis ser resten av sommaren ut såhär!

24-27 juli - Skara,skara sommarland + trevliga krökkvällar
v 31 - jag och Sarah jobbar mån-ons, sen måste vi hitta på massa skoj!
v 32 - helt ledig. 9-10 augusti - Teambuilding med laget! Förhoppningsvis blir det bra väder med bad och sol på dagarna och mysiga kvällar!
v 33 - Jag och Sarah jobbar som ledare på innebandyskolan.
Helgen v 33 förhoppningsvis åker jag,Sarah,Lisa och Emmelie till Umeå och hälsar på! :D
v 34 Njuta sista dagarna för på fredag är det upprop i skolan....


Jag saknar det här varje dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0